Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Bułki śniadaniowe




No i czas na bułeczki :)
Mega proste.
Mega szybkie.











Składniki:

drożdże - pół kostki
mąka - 5 szkl
woda - 1,5 szkl letniej
cukier - łyżka
sól - łyżka
jajko
margaryna - pół kostki roztopionej

Drożdże rozpuszczamy z cukrem. dodajemy resztę składników i wszystko wyrabiamy ręcznie. Wyrobione ciasto przykryte ściereczką odstawiamy do wyrośnięcia aż urośnie drugie tyle. Ja zawsze stawiam blisko kaloryfera.
Teraz na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia formujemy bułeczki.
Mi trochę wyszły koślawce :)

Odstawiamy przykryte ściereczką na kolejne 30 min w ciepłe miejsce.
A potem pieczemy 20 min w temperaturze 220 stopni. 
Ja mam piecyk gazowy i ustawiłam na 7.
Smacznego życzy Blond Stefa :)

Jestę kucharka piekarka :)

Pozdro!




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...