Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

nuggetsy z ryżem

Kup:
2 połówki piersi z kurczaka (dostań darowiznę albo miej chwilowo lepszą sytuację:)
panierkę do kurczaka 
ryż
sos dowolny


Co robimy: Gotujemy ryż (15min), 2 torebki wg mnie wychodzi na 3 osoby. W tym czasie kroimy piersi na kawałki i obtaczamy je w gotowej panierce (ja użyłam Prymat). Wrzucamy na patelnie i smażymy z obu stron. Sos był robiony na szybko z tego co było w lodówce czyli: koncentrat pomidorowy, ćwiartki pomidora z puszki, papryczka konserwowa i papryka czerwona surowa, skrojone, wymieszane na patelni z różnymi ziołami (prowansalskie też oczywiście!).
Cena jednej porcji około 3,50zł




PS: Chyba przesoliłam... Aha, jak widać na zdjęciu polałam to jeszcze keczupem -to nie był dobry pomysł, nie bierzcie ze mnie przykładu;)
Zabawne jest to, że gotowałam przed śniadaniem i po prostu zjadłam od razu z głodu -ale! Cały dzień w służbie i może to efekt placebo ale zadziałało -nie byłam głodna bo przecież ja już ,,po obiedzie'';)
__*__

Dzisiaj prezentuję moje paznokcie -tak szczerze to z wakacji. Ale przypasowały mi do kurczaka:D


Cieniowane paznokcie Ombre.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...