Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Moja pierwsza nominacja do Liebster Award :)

Co to jest Liebster Award?









Wyróżnienie Liebster Blog otrzymuje się od innego blogera w zamian uznania za to,
że wykonało się dobrze tzw "robotę".
Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań,
które zostały nadane przez osobę, która ten blog wyróżniła.
Po odpowiedzeniu na pytania,
wybrana osoba również wyróżnia kolejne 11 osób
(informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



Wyróżnienie otrzymałam od bloga Słodkie niebo
A to są odpowiedzi na twoje pytania:

1.  Jakiej potrawy chciałabyś spróbować ?
Chciałabym spróbować czegoś typowo egzotycznego (byle to nie były robaki:))
2. Jaka potrawa kojarzy Ci się z dzieciństwem ?
Zupa pomidorowa mojej mamy
3. Poza gotowaniem/ pieczeniem masz jakieś hobby ?
Z przerwami - gitara
4. Jakie potrawy lubisz przygotowywać latem?
Latem super są sałatki
5. Ulubiony owoc (wymień 3)?
Pomelo, banan, winogrono
6. Twój kulinarny sukces to ...
Udany chleb na zakwasie :) wykonany od początku do końca samodzielnie
7. Danie które zawsze Ci wychodzi to ... 
Zapiekanka makaronowa ze wszystkiego co mam aktualnie w lodówce :)
8. Potrawy lubisz przygotowywać sama czy z pomocą kogoś?
Ostatnio wielką przyjemność sprawia mi gotowanie z moim mężem
9. Marzenie które się spełniło to ...
To mieć kochającą i współpracującą ze sobą rodzinę
10. Czy w przyszłości chciałabyś pracować w cukierni/restauracji ?
Pracowałam w restauracji sushi i to była moja najlepsza praca w życiu ale moim marzeniem jest pracować w kawiarni
11. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Impuls :)

A teraz moje nominacje:

* Justyna i jej blog Jusia Gotuje
* Patrycja i jej blog Patricia bakes
* Paula i jej blog Paula gotuje
* Łucja i jej blog Fabryka kulinarnych inspiracji
* Blog Pełny talerz
* Blog Pani smaczna
* Agata i jej  blog Perfekcyjna Żona
* Julianna i jej blog Obiad gotowy
* Blog cook & look

I moje 11 pytań:

1. Skąd pomysł blogowania?
2. Nie wyjdę z domu bez...?
3. Co w Twoim życiu jest największym priorytetem?
4. Twoja największa wada?
5. Kiedy jesteś mega szczęśliwa co robisz?
6. Największa pasja?
7. Ulubiony deser?
8. Film który oglądałaś już 100 razy i nigdy ci się nie nudzi?
9. Kryminał czy romans? Jakie książki wolisz?
10. Najwięcej czasu marnujesz na...?
11. Czego sobie życzysz na najbliższą przyszłość?

Pozdrawiam.
Blond Stefa.


3 komentarze:

Konkurs pisze...

Zapraszam do wzięcia udziału w świątecznym konkursie, prześlij swój przepis i zyskaj dodatkowe doświadczenie w swoim portfolio.

Szczegóły www.nps-mix.pl/konkurs

Jusia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Jusia pisze...

Dziękuje za nagrodę.
Tutaj : http://jusia-part1.blogspot.co.uk/2013/12/liebster-award.html
znajdziesz moje odpowiedzi i kolejne nominacje !

pozdrawiam

Jusia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...