Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Placki z jabłkiem

Mój mąż ostatnio brzebąkiwał o placuszkach. Mówisz Masz.kochanie.

Składniki:
2 szklanki mąki
2 szklanki mleka
2 jajka
2 łyżki cukru waniliowego
4 łyżeczki cukru (opcja)
1 łyżka proszku do pieczenia
5 dużych jabłek
olej do smażenia
cukier puder

Przygotowanie zaczynam od starcia jabłek. Potem mąka, mleko, jajka, cukier, proszek - wszystko razem bełtamy. Ja do ciasta dałam trochę spirytusu by tak nie chłonęły oleju. Smażymy na małym ogniu do zarumienienia z dwóch stron. Podajemy najlepiej ciepłe i posypane cukrem pudrem i np. cynamonem.

Smacznego życzy wasza Blond Stefa!



Rysiu ostatnio nauczył się kilku sztuczek :)


przybija 5 :)


pokazuje język :)

Może niedługo będzie gryzł Natusia na moją komendę... :) hehe

PoZdRo!




1 komentarz:

basinepichcenie pisze...

Dawno nie jadłam z jabłkami placuszków. Że mój mąż tak o placuszkach nie przebąkuje, za to moje dzieci... oj one to mało kiedy o nich nie mówią :D
Dziękuje za wpis w akcji placuszkowej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...