Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Naleśniki z pieczarkami i serem

Naleśniki nie na słodko :)

Składniki: 
Naleśniki:
mąka 0,5 kg
mleko - na oko :)
2 jajka
szczypta soli

Ze wszystkich składników robimy dość rzadkie ciasto - wtedy naleśniki będą cieniutkie.

Farsz:
pieczarki 0,5 kg
żółty ser - 350 g (np. z biedronki)
cebula - 2 szt
sól, pieprz, ostra papryka

Pieczarki i cebulę drobno kroimy i podsmażamy porządnie przyprawiając. Kiedy ostygnie nam już wszystko na patelni  ścieramy do tego cały żółty ser. Mieszamy i farsz gotowy :)

Ja zawijałam naleśniki z farszem jak krokiety - potem obtoczyłam w jajku i bułce i odsmażyłam na patelni. Ważne by tak je odgrzać by ser się rozpuścił. Można polać ketchupem - ja lubię.

Smacznego życzy Blond Stefa.




A to nasze puszaki przytulaki :)


Pozdro!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...