Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Pierś z kurczaka w sosie beszamelowym z marchewką

Witam wszystkich. Wiem wiem dawno mnie tu nie było. 
Od jakiegoś czasu staram się z mężem odżywiać zdrowo i to jest moja propozycja na zdrowy, smaczny i fit obiad :)

Kup:
pierś z kurczaka - 1/2 średniej
marchewki - 3 szt
mleko 1,5 % - 200 nl - 3/4 szklanki
masło - 20g - 2 płaskie łyżki
mąka - 10g - łyżka
natka pietruszki - 10g - łyżka posiekanej

Pierś z kurczaka gotujemy i kroimy na większe kawałki. Marchewkę też gotujemy - możemy ugnieść widelcem tak jak ja to zrobiłam lub pokroić w kosteczkę.
Sos beszamelowy:
Masło rozpuścić, dodać mąkę energicznie mieszając, następnie dodać mleko, posiekaną natkę pietruszki, doprawić do smaku solą i pieprzem.
Sosem polać ugotowane mięso.

Danie dla 1 osoby.
Smacznego!


UWAGA!!!!
Oto nowy członek naszej rodziny - Ryszard.

Ryszard został znaleziony w śmietniku..:( Ludzie są bezduszni. 
Teraz już jest nasz :)

Pozdrawiam
Blond Stefcia

3 komentarze:

naleśniki pisze...

smacznie wygląda chętnie bym zjadła coś takiego:)

Unknown pisze...

a ja polecam piersi z rusztu http://www.zgrilla.pl/grillowane-piersi-z-kurczaka-z-tymiankiem-limonka-i-miodem/ pozdrawiam

Anonimowy pisze...

niestety ludzie są bez serca jeśli chodzi o zwierzęta, dobrze że są jeszcze dobrzy ludzie których los zwierząt obchodzi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...