Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

Stefa poleca: Kapuśniak

Potrzeba:
ziemniaki według uznania
włoszczyzna
jakaś kura na której ugotujemy zupę
kapusta kiszona ok 0,5 kg
1 pętko kiełbasy
1 cebula
czosnek - 1 ząbek
sól, pieprz
liść laurowy, ziele angielskie

Do garneczka wrzucamy pokrojone w kostkę ziemniaczki, dokładnie oczyszczoną włoszczyznę, kuraka, sól, ziele i liść. Gotujemy. Po jakiś 20 min dajemy poszatkowaną kapustę ( ja wlewam trochę tego "soku" z kapusty). Na patelni podsmażamy cebulkę, czosnek i pokrojoną w kostkę kiełbasę - wrzucamy do zupy. Wszystko razem gotujemy na małym ogniu. Na koniec doprawiamy pieprzem.
Smacznego!



Ostatnio dużo się dzieje... wiecie - praca, służba, przygotowania do ślubu i na nic się nie ma czasu. Nawet dla Stanisława. A on tak szybko rośnie. Minęło dopiero parę miesięcy a już jest wyrośniętym młodzieńcem przechodzącym okres buntu. Szkoda, że mnie nie było w pełni przy nim w tym tak trudnym okresie dla niego. Zapuścił wąsy, gapi się tępo w ścianę, chodzi na czarno... po tym jak ostatnio walnął głową o szafkę jestem prawie pewna, że to emo... a teraz leży w pełnej nostalgii... dla rozweselenia go kupiłam mu domek :)
od pewnego czasu ma swoją prywatna, zamykaną toaletę. Może to nada mu sens życia...

A był kiedyś taki maluty...

Ja ostatnio zachwycam się Cezikiem



Pozdrawiam. Blond Stefa

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...