Czyli pionierskie jedzonko. Jak przeżyć na terenie tanio i smacznie?
Zacznij przygodę z gotowaniem razem z nami!

zielona zupa z cukinii

Potrzebujesz:
średniej cukinii
cebulę
czosnek
bulion
przyprawy
olej
śmietana lub jogurt naturalny
opcjonalnie pesto i brukselkę

W garnku z olejem umieszczam skrojoną na talarki cebulę i czekam aż się zeszkli. Dodaję dwa ząbki czosnku i pokrojoną cukinię. Ja dorzuciłam jeszcze brukselkę. Kiedy już wszystko będzie rumiane zalewam całość wodą tak by przykryć warzywa, dodaję bulion, zioła prowansalskie, sól, pieprz, liść laurowy i gotuję około 20min. Pod koniec gotowania daję dwie łyżeczki zielonego pesto z bazylii. Na koniec wszystko traktuję blenderem, oczywiście wcześniej warto wyjąć liść laurowy;) Podaję z grzankami.


Zielona zupa-krem z cukinii to faworyt Najeczka, ja trochę pokombinowałam po Ziutowemu.
Uważajcie, bo Stachu może się kryć nawet w bieliźnie...


A6W dzień 10, mam wrażenie że już przypakowałam. Zawsze lubiłam mój brzuszek, a teraz jest jeszcze coraz fajniejszy<3
Co do paznokci...Zdjęcie zrobię rano, mam coś zupełnie nowego i cudownego, gdyż jutro mam się przeobrazić w...Marię Antoninę!
I lipa... najpierw ładnie przylegało, a teraz te naklejki odchodzą i widać. Nie wiem co z tym zrobić...

Wasza Ruda Ziuta

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...